05 Eylül 2019 Perşembe 08:57
Ankara'da Otobüs ve Dolmuşun Ardından Taksi Ücretlerine de Zam Yapıldı
banner724

Ankara'da otobüs ve dolmuş ücretlerine daha önce zam yapılmıştı. Bu yapılan zammın ardından taksi ücretlerine de zam geldi.

TAKSİ ÜCRETLERİNE NE KADAR ZAM GELDİ?

Yaklaşık 30 aydır taksi ücretlerine zam yapılmışyordu.

Zam yapılmayan taksi ücretlerine, bu pazartesi gününden itibaren başlamak üzere taksi açılış ücretleri 4 TL'den 4,60 TL'ye, kilometre başı ücret ise 3TL'den 3,40 TL'ye yükseltildi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Melih Gö.... 2019-09-05 10:07:42

Isterseniz tekrar gelebilirim

Misafir Avatar
Falankes 2019-09-05 12:43:46 @Melih Gö....

Keşke siz gelseydiniz haseki değilde siz olsaydınız yine alırdınız başkanlığı

Beğenmedim! (6)
Avatar
İ. Sapan 2019-09-05 10:07:55

Herşeye en az yüzde otuz zam.memura emekliye yüzde üçü dördü çok görüyorlar yazık bu insanlara hak ve adalet diye bir şey var!!!!

Misafir Avatar
Zamm 2019-09-05 10:16:53 @İ. Sapan

Daha önce dediğim gibi cok iyi bir devletimiz var somurce devletimiz enflasyon rakamları na bakıldığında Türkiye çöküş halinde askeri ücretle çalışanlar 600 lira borçla birdahaki aya geçiyor elektirik su doğalgaz tarım tekstil herşeye yüzde 30 Luk zam Allah sonumuzu hayır etsin

Beğenmedim! (5)
Avatar
Duygu s 2019-09-05 10:05:16

Cok merak ediyorum ankaralilar size ne yapti diye

Misafir Avatar
Mert 2019-09-05 12:33:27 @Duygu s

Ankaralılar kendi yaptı bu belediyenin zammı

Beğenmedim! (4)
Avatar
Tuncman 2019-09-05 11:18:29

Devletle alakası ne onu anlamadım belediyelere özerk bir yapıya sahiptir... İstemes yapmazdı..

Misafir Avatar
Tr 2019-09-05 14:47:30 @Tuncman

Evet, belediyeler özerk yapıda ve gelirlerinden devlete pay veriyorlar. Ama 2004 te çıkan yasayla hazineden destek alamıyorlar ve borçlanmalarını da yine özerk bir şekilde yurtiçi yada dışı finans kurumlarından yapabiliyorlar. İktidar, yatırımlar için kendi belediyelerine destek sağlarken, rakip parti belediyelerine devlet kasasını kapatıyor. Devletin kasası iktidarın mı yoksa halkın yani ülkenin tümüne mi ait?

Beğenmedim! (2)
Avatar
Emrah 2019-09-05 13:44:33

Benzine mazota her gün zam geliyor belediyeyi eleştirenler ilk önce bu zamlara sebep olan hükümeti eleştirsin

Misafir Avatar
Bayraktar 2019-09-05 20:39:32 @Emrah

Zaten hükümet eleştiriliyor bu konuda bunlar değilmiydi her şey çok güzel olacak diye gelen seninde hükümetten farkın yoksa ne anladık yazık bu vatandaşa hepsi aynısının laciverti gelene kadar

Beğenmedim! (1)
Avatar
Falankes 2019-09-05 12:41:27

Asıl kayyum atılacak belediye Ankara büyükşehir belediyesi kayyum olarakta Melih başkan gelsin

Avatar