02 Şubat 2017 Perşembe 21:05
Bakan Müezzinoğlu: '1 milyon gence 890-900 lira ödeme yapılacak'

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, işsizlik oranlarında artış olduğuna değinerek, istihdam projeleriyle ilgili bilgi verdi.

İşsizlik oranın 11,8'e yükseldiğini dile getiren Müezzinoğlu, "1-1,5 milyon kişiye yeni istihdam alanına teşvik geliyor. İŞKUR bünyesinde bu anlamda kadınlarımız, engellilerimiz, dezavantajlı gruplar dahil, 1 milyon gencimize, asgari ücret üzerinden maaşının yarısı bizden olacak. Patrona 'Yarısını İŞKUR veriyor, diğer yarısını senden talep ediyorum.' diyecek. Dolayısıyla bu anlamda hem istihdam edecek olanın maliyetlerini düşürüyoruz hem de istihdama talip olan gençlerimize ve kadınlarımıza, engellilerimize 1 yıl süresince, 890-900 lira ücreti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı olarak genç ve dezavantajlı gruplarımıza destek olarak 1 yıl süresince vereceğiz. Dolayısıyla hem işverenin istihdam yükünü hafifleterek, daha çok istihdama teşvik edeceğiz hem de işsiz kardeşlerimizin daha kolay iş bulmalarına destek olacağız." diye konuştu.

KAMUPERSONELİ.NET | ANKARA

Son Güncelleme: 02.02.2017 21:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abdurrahim 2017-02-02 21:26:45

Hiç inandırıcı gelmiyor kessin başvuru yaptığın zaman şartlara uyuyorsunuz diye bir yalan bulup geçiştirecekler ayrıyetende seçim için göz boyamaya çalışıyorlar.

Misafir Avatar
nevin 2017-02-03 00:49:47 @Abdurrahim

ne alakası var geçen sene kaç bin kişi bu proje ile ekmek yedi. ve hiçbir eğitim durumu aramaksızın işkurdan zamanında yapılan her başvuru iyi kötü değerlendirildi ve noter onaylı kura yöntimiyle seçilmeleri yapıldı

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mert 2017-02-02 21:59:26

gözel bir çalışma ama özel de sektör yaş sınırını abartıyor, yaş sınırını esnetsinler işsizlik büyük ölçüde azalır.

Avatar
T 2017-02-02 22:10:37

Bu suriyelileride kapsıyorsa kalsın yıllardır gelmedide şimdimi çaresi bulundu ? Artık gerçekden vergi vererek devleti kalkındıran halkı düşünürsek gelişmeler bizide eleştirmek yerine mutlu eder ...!

Avatar
halid bin velid 2017-02-02 22:26:01

bu seferde sgorta primini, geciktiriyorsunuz ne anladık bu işten bir yerden alıyosunuz bir yerden veriyorsunuz hiç bi anlamı yok

Avatar
Mehmet Zahit 2017-02-02 22:36:20

Parayı devlet işverene vermesin o parayla kendisi iş korsun ve gençleri çalıştırsın

Avatar
alp 2017-02-03 00:50:06

suriyelilere milyarlarca dolar harcayacağınıza memur alımı yapın gençlerimiz işsizlkten kırılıyor !

Avatar
Avni Tezcan 2017-02-02 22:02:43

Kadınlar engelliler başka bildiğiniz hiç bir şey Yok pekiiii eski hükümlüleri düşünen kimse yokki