Alexa
04 Ocak 2017 Çarşamba 14:31
Bakan Müjdeyi Verdi ! Büyükannelere Bebek Bakım Parası Verilecek
Kamu Personeli Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, 2017'de torununa bakan büyükannelerin teşvik alacağını müjdeledi. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ve bağlı kuruluşların 2016 yılının değerlendirilmesi toplantısında açıklamalar yaptı.

- Büyük Annelere Bebek Bakım Parası Müjdesi !

Hükümetin teşvik ve ekonomi alanındaki çalışmalara hızla devam ettiğini ifade eden Bakan Müezzinoğlu, çalışan annelere çocuk bakımı konusunda destek amacıyla 2017 yılında, torununa bakan büyükannelere teşvik verileceğini açıkladı.

KAMUPERSONELİ.NET KamuPersoneli.net

Not: Aktif kaynak linki kullanarak haberlerimizden alıntı yapabilirsiniz

Son Güncelleme: 04.01.2017 14:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
recep 2017-01-16 13:21:32

gencler issiz degil is beğen mi yorlar

Avatar
ali 2017-01-06 10:12:58

Köyde hem tarlasını işleyip hemde hayvan yetistiren Anadolu kadınına bir kuruş vermeyin yine.onlar tarlaya giderken sırtına sarsın bebeğini değil mi? Köyde çalışan kadınlar devlet memuru olmadıkları için "çalışan" sayılamazlar tabii ki..! Devlet memuru bayanlar daha çok çocuk yapsınlar diye ugrasıyor devlet ama bosuna gayret, bir kac bin tl icin nemurelerimiz kolay kolay rahatını bozmaz

Avatar
Emine 2017-01-05 18:56:45

Bence çok iyi bir karar

Avatar
Sibel 2017-01-05 08:07:21

Bu uygulama yerine evde çocuk bakan ev hanımına bir isdihdam sağlansa daha güzel olmazmı.ben çalışamıyorum 3çocuğum var.ben daha mağdurum.li

Avatar
HÜSEYİN GÜMÜŞ 2017-01-04 21:26:44

Büyük annelere bebek bakım parası. Ne güzel haber olurdu. Eğer Türkiyemde işsiz olmasaydı. Binlerce genç işsiz güçsüz pisikolojilerini bozmasalardı. Ellerinde üniversite diplomasıyla asgari ücretle bir iş bulabilmek için fabrika fabrika, işyeri işyeri, taşoran taşoran gezmeselerdi. Büyük anneler torunlarına zaten gönülden sevgiyle, istekle bakarlar ve baktıkları torunlarının annesi, yani ya gelini yada kızı zaten çalışmakta olup, ekonomik yönden zaten iyi bir durumdadır. Bu kızımızın bebeğinede büyük annesi bakmazsa zaten küçük bir ücret karşılığı o muhitin fakir bir kadını bakacaktır. Benim düşüncem şu ki, büyükannelere bebek bakım parası vereceğimize, devlet buraya ayırdığı kaynakla iş istihdamı yaratsın.Memleketimiz için daha iyi olmazmı?

Avatar
Miroğlu 2017-01-04 16:04:23

Bir eve 3 maaş girecek harca harca bitmez bizim çocuk olmasaydı hanımda çalışacaktı ama çocuk var diye çalışamıyorum neyse kimsenin parasından gözümüz yok fakat büyük anne bedava çocuk baksa ev hanımı baktığı çocuk için maaş alsa olmazmı eğer dediğim gibi olsa en az üç çocuk yaparım Türk ırkı yok olmaz

Avatar