03 Eylül 2019 Salı 00:14
Çay fiyatlarına bir zam da onlardan geldi! - Son dakika

Özel çay şirkerlerinden son dakika zammı! Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü (Çaykur) işletme mamülü çay fiyatlarına ekonomik koşullardaki gelişmeler ve girdi maliyetlerindeki artışları gerekçe sunarak 25 Haziran'da yüzde 15 zam uygulamıştı. Alınan bu zam kararı sonrası son üç ayda çay fiyatlarında yüzde 30'luk bir artış yaşanmıştı. Çaykur'dan sonra  özel şirketlerin de zam yaptığı ileri sürüldü.

CHP'li Barış Yarkadaş, özel çay şirketlerinin ürünlerine zam yaptığını duyurdu. Yarkadaş, Twitter hesabından yaptığı paylaşımında "Özel çay şirketleri, dün gece itibariyle, ürünlerine 15 ZAM yaptılar!" dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Meryem 2019-09-03 00:24:27

Çaya zam ona zam buna zam Türklerin sevdiği herşeye zam bide indirin bişeyleri nereye gidiyor onca para

Misafir Avatar
+Ahmet 2019-09-03 01:06:49 @Meryem

Bu yorumu beğenmeyen 3 arkadaşım da fikirlerini yazsalar da biz de onların fikirlerini öğrensek. Ağzınıza sağlık Meryem Hanım.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Hasan 2019-09-03 00:30:43

Zam yap herşeye eyvAllah da asgari ücretle geçirndiğimizi neden unutuyorsunuz 750 kira veriyim 50 aydat 90 elektirk 80 Su 90 dogal gaz120 yol parası 4kişilik aileyiz yaptığınız çay simit yesek bu hesap yine tutmuyor napnamızı brkliyorsunuz sayın yönetenler seçim zamanı vaadler diz boyu inandık size oy verdik olmadı...

Avatar
Levent 2019-09-03 00:29:29

Tesekkurlerbizbunuhakettik
Belkide kim bilir bunlar iyi gunleriz

Avatar
Songül 2019-09-03 00:56:23

Emekli maaşı 1200 Allah sizi bildi gibi yapsin bizi düşünü ne yiyecez Allah sizi bildi gibi yapsin

Avatar
birdalcugaaraa 2019-09-03 00:32:25

yeminle hayattan aldigimiz butun zevkleri bir bir elimizden aliyolar
%15 nedir yaa cok ozur dileyerek soyluyorum ki kusuruma bakmayin aylik 1600yle gotumuzu zar zor dogrulturken eve geldigimizde uzanip keyif yapabilicemiz bisey de kalmadi hakkimizda hayirlisi

Avatar
Adanali 2019-09-03 02:44:18

Allahu teela kullarina derki ey kullarim siz nasil yonetici isterseniz bende niyet eetiginiz yonetici gonderririm yani akpye oy verenler alin size bolluk alin size samlar yagmur gibi zamlar daha bisey degil bu 2020 yoi gorun asil zamlar asil kriz 2020de olacak sevgili halkim bir padisahin sozu vardir bizim millet iyidir hostur lakin yapilanlari cabuk unutur bunuda unutur billettimiz adim gibi eminim Allaha emanet sevgili ulkem

Misafir Avatar
ali 2019-09-03 13:17:32 @Adanali

Hepsi birbirinden berbat.İmamoğlu dün geldi, bugün aynısını yapıyor.Güvenecek kimse kalmadı.Al birisini vur ötekine.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tolga 2019-09-03 00:31:02

Yabanci caylara 70 tl veririm yinede yerli mala para vermem olur biter.

Avatar
Orhan 2019-09-03 01:12:43

Nereye gidiyor bu ülke bu sıkıntı bu darlık gerçekten akıl erdiremiyorum. İşsizlik sıkıntısı çekiyorum yaklaşık dokuz aydır birde bu zam üstüne zam birileri buna dur diyemicek mi zenginlerin siyasetçilrin keyfi yerinde olan dar gelirli vatandaşlara oluyor facia ya doğru sürükleniyor ülke yazıklar olsun Allah sonumuzu hayreylesin