18 Temmuz 2019 Perşembe 19:52
Elektrik ve Doğalgaz Fiyatlarına Yeni Zamlar Yolda! Elektrik Ve Doğalgaz Fiyatlarına Ne Kadar Zam Yapılacak?

2019 yılı Temmuz ayı elektrik ve doğalgaz fiyat raporu Makina Mühendisleri Odası (MMO) tarafından açıklandı.

Söz konusu rapora göre Temmuz ayında yapılan zamla berbaer elektrik fiyatlarının son 1,5 yıl içinde yüzde 50-98,2 oranında artış yaşadığı belirtildi.

Sözcü'de yer alan içeriğe göre; Makina Mühendisleri Odası (MMO) Başkanı Yunus Yener yaptığı açıklamasında yeni zamların yolda olduğunu ifade etti ve;

"Siyasal iktidarın izlediği toplum çıkarlarını değil, özel şirketleri kollayan politikalar nedeniyle elektrik ve doğalgaz fiyatlarında yeni zamlar gündemdedir." dedi.

Makina Mühendisleri Odası (MMO) tarafından açıklanan raporda;

"Konut tüketici fiyatlarına uygulanan sübvansiyonu gözardı etmeksizin, konut abonelerinin en çok olduğu kentlerde, indirim sonrasında dahi fiyatların 2017 sonuna göre yüzde 18.5- 29.13 oranında artmış olduğu görüldü." ifadeleri yer aldı.

Son Güncelleme: 18.07.2019 23:46
Anahtar Kelimeler:
ZamFiyatElektrikDoğalgaz
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Robin Hood 2019-07-18 20:09:13

Tabi verdiniz emekliye zammı..artık nasıl olsa 2 katı geri alırsınız..böyle devletin ruhani anlayisina hastayım...emekliyide at bir kenara ülkemin gariban yoksul melül insanları ne yapsın...valla ölmek çözüm olsa kimse bu hükümete minnet etmez..

Avatar
Adalet 2019-07-18 20:29:53

Yıllarca sömürüldük. Sosyal devletmiş. Cepler dolsun adaleti zaten bir kenara bırak adalet zaten güçlünün yanında, okuyana iş yok ölsün kimin umrunda kime anlatıyoruz ki, torpili olan işe girsin ondan sonra Türkiye kalkınsın bu kafayla nah kalkınır. Sorunlar biliniyor ama çözüm üretilemiyor. Çünkü tren raydan çıkmış. Üretim yok

Avatar
Murat 2019-07-19 00:11:05

Ulan ac misiniz aciktamisiniz nankor adamlar herkes her zaman daha yukarinin derdinde ben olsam tayibin yerinde boylelere zirnik vermem degmezsiniz

Misafir Avatar
Pınar 2019-07-19 01:34:22 @Murat

Murat mısın nesin herkes senin gibi akp nin parasını yemediği için millet aç nankör de sana benzer herkesi kendin gibi sanma bu ülkede şeref sahibi insanlar da var seni ve senin gibileri Allah a havale ediyorum Allah en tez zamanda en sevdiğiniz insanlardan yaksin canınızı kimsenin yaptığı kötülük yanına kar kalmaz merak etme şimdi bana kötü söz yazsan da cevap vermiyorum şimdiden iade ediyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Pınar 2019-07-19 01:38:26

Tayyip erdoğan da kendi cebinden vermiyor o üç kuruş parayı halkın vergilerini tekrar halka veriyor tabi verecek babasının malı değil o paralar vatandaştan dünya kadar vergi almasını biliyor erdoğan ın maaşını da halk ödüyor vergileriyle

Avatar