04 Ağustos 2019 Pazar 13:09
İstanbul İzmir köprü ve otoyol geçiş ücretleri belli oldu! Bursa-Balıkesir-Akhisar Kavşağı arasındaki toplam 192 kilometrelik yol bugün açılıyor!

Herkesin büyük bir sabırsızlıkla beklediği İstanbul İzmir otoyolu bugün açılıyor. Daha önce 234 kilometrelik kısmı açılmıştı. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın katılımıyla Bursa Batı Kavşağı- Balıkesir Kuzey Kavşağı ile Balıkesir Batı Kavşağı- Akhisar Kavşağı arasındaki toplam 192 kilometrelik yolun bugün açılması bekleniyor. Normalde 8 saat süren İstanbul İzmir otoyolunun, bugün tamamlanan 192 Km’lik yolunun da açılması ile beraber yolculuk 3 buçuk saate kadar düşebilecek.

İstanbul İzmir otoyolunu kullanmak isteyen vatandaşlar ise, geçiş ücretlerini merak ediyordu. İstanbul-İzmir otoyolunun bugün açılması sebebiyle köprü ve otoyol geçiş ücret tarifesi de belli oldu.

Buna göre Osmangazi Köprüsünden giriş yapan 1. Sınıf bir araç İzmir çıkışında 256 TL ücret öderken, 5. Sınıf bir araç aynı mesafeye 815 TL ödeme yapacak.

Son Güncelleme: 04.08.2019 13:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fırat 2019-08-04 19:21:31

La bursadan izmire 130 tl mazot yakıyorum 120 tl sadece eve otobana verecem nasıl tasarruf ama alkışşşşş

Misafir Avatar
Fzm 2019-08-05 21:44:25 @Fırat

Sen en iyisi eskiden gittigin gibi git

Beğenmedim! (5)
Avatar
Alonewolf 2019-08-04 22:52:24

Uyuyan millet gamatayı yedıkce uyanıyor

Avatar
Kadir 2019-08-04 23:24:04

Akhisara izmit den 100tl ye gidiyorum otobandan gitsem yaklasik 250 tl mazot dahil gidicem kerizmiyim la halkini enayi yerine koyandam adam olmaz bas olmaz adam da olmaz...

Avatar
Baris 2019-08-04 16:58:31

Hayat cok pahali

Avatar
Murat 2019-08-05 20:16:04

Bizim vergilerimizle yapilan bu yol yine bizim gibi enayilere geçirecek yapilan bu zulmü kiniyor destek verenlerinde Allah bin belasini versin diyorum

Avatar
gereksiz 2019-08-04 19:02:44

Top vursun insAllah erdoganı

Avatar
Recep 2019-08-05 02:09:55

Bence cumhuriyet tarihinin en büyük eserlerinden biridir yap işlet devret sistemi devletin cebinden bir kuruş çıkmadı geleceğe yatırım 90 lardan öncede avrupada herşey vardı turkiyede şimdi yeni oldu böyle büyük eserler Allah razı olsun sayın cumhur başkanımızdan bu ülkenin ne suyu ne okulu ne elektirigi nede hastanesi vardı şimdi herşeye sahibiz içimizdeki ve disardaki terör örgütleri yüzünden ekonomi biraz kötü oldu ama oda gecici ama milletimiz nankör eskisi gibi sefalet içinde yaşamak istiyorlar libya irak suriye filistin gibi olmamızı istiyorlar ama biz bunlara milletçe izin vermicez durmak yok yola devam

Misafir Avatar
aydınlat bizi 2019-08-05 14:17:38 @Recep

recep bir anlatır mısın lütfen nasıl devletin kasasından beş kuruş çıkmıyor ? çıkmadı ? yada çıkmayacak ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Türk vatandaşı 2019-08-05 11:44:23

Tayyip Erdoğan Allah seni bildiği gibi yapsın amin.
Müslümanlık senin nerende acaba kendi halkını soyuyorsun enişteniz de maşAllah işi götürdü lanet olsun hepinize şeytandan farkınız yok