Alexa
10 Mayıs 2018 Perşembe 09:10
Özel Emekli Sandığı Emeklilerine Bayram İkramiyesi Verilebilir!
Kamu Personeli

Bu tasarı içerisinde yer alan imar affının olumsuz sonuçlarını önlemek adına İstanbul Boğazı’ndan sonra, Çanakkale Milli Parkı da imar affı kapsamından çıkartılacağı belirtildi.

Farklı kurumların sandıklarından emekli olanların iki bayramda biner liradan yararlanılması sağlanacak.

Hürriyet'in haberine göre; bu konu Cumhurbaşkanı Erdoğan'a iletilirken Çanakkale Milli Parkı’nın kapsam içinde olmasının yaratacağı sorunlarına yön veren Cumhurbaşkanı Erdoğan, bu bölgenin de imar affı kapsamının dışında tutulmasını talep etti.

Adalet ve Kalkınma Partisi Çanakkale Milletvekili Bülent Turan ise bu konuyla alakalı olarak; "Tarihi alanda bırakın herhangi bir imara aykırılığı, tek bir prefabrik yapı kurulmasına ya da tek bir konteyner yerleştirilmesine dahi izin vermemekte kararlıyız. Bu bize şehitlerimizin emanetidir" ifadelerini kullandı.

Söz konusu tasarıda yer alan emeklilere iki bayramda biner lira olmak kaydıyla ikramiye ödemesi kapsamının genişletileceği belirtildi.

Türkiye'de yer alan 17 özel emekli sandığının emeklilerine ikramiye verilebilecek. Bu sandıklarında 10'u banka olurken, 6'sının sigorta şirketi, 1'i Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği mensuplarına ait olacak.

Kamupersoneli.net I ANKARA

KamuPersoneli.net

Not: Aktif kaynak linki kullanarak haberlerimizden alıntı yapabilirsiniz

Son Güncelleme: 10.05.2018 09:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dilek 2018-08-29 13:23:00

Ramazan bayramı ikramiyesini yapı kredi bankası neden odemiyor

Avatar
Ramıs Hacısalihoğlu 2018-08-28 14:51:19

Bende yapı kredi emeklisiyim bende alamadım acaba alabilecekmiyiz

Avatar
Ali gürlek 2018-08-21 16:15:49

Ben bu yasayı cikaranlara kabahat buluyorum ucu açık bir yasa çıkarsa ikramiye mikramiye vermezler vermiyecektiniz ramazan bayramında niye verdiniz.ozel bankalara sesleniyorum bu ülkede en çok kar eden kuruluslarsiniz ayıp ayıp şimdiki yöneticilerde emekli olacaklarını düşünsün ama o yöneticilerin tuzu kuru emekli maaşları 15 bin ila 20 bin lira kim düşünür alt tabakayı bu yasayı cikaranlara sesleniyorum yasayı yeniden düzenleyip bizi arasatta birakmayin

Avatar
Kadir özel 2018-08-19 15:30:51

Kanunlaşmasına rağmen iş bankası emeklisi diğer 16 kuruluşun emeklisi kendi sandıklarının insafiyetine bırakıldı hazine yardımı alamadık ifadesiyle ödemediler çiftte datandart yarattılar özel sandık emeklileri sgk yönetmeliğine tabiler uygulamar aynı devir işlemleri tamamlandı bakanlar kurulu onayı bekliyor özel sandık emeklilerin mağdureyeti ancak mahkeme açılarak sonuçlanacak gibi aynı zamanda emekli dernekleri banka yönetimine sandık yönetimine meclis yönetimine ak parti yönetimine chp mhp vs partilerin yönet mine millet vekillerine ve cumhur bşk hazine maliye bkn sgk bkn lığına özel sandıkların emeklilerin seslerini duyurmaları sahip çıkılması gerekiyor ve yahut emekli dernekleri bununla ilgili yürüyüş yapılabilinir

Avatar
Mesut yavuz 2018-08-11 21:29:52

Garanti bankası emeklisine bayram ikramiyesi verecekmi

Avatar
Mehmet 2018-08-03 18:38:20

Akbank emeklisiyim.Imkani varsa bizlerede ikramiyenin verilmesi talebimizdir.Bir ortak carenin bulunmasini bekliyoruz.

Avatar
Mağdur emekli 2018-07-31 13:56:29

Çalışırken maaşlardan kesilen gelir vergisi hazineye gitmedi mi ? Bu ikramiyeler nereden ödeniyor. Hazineden değil mi ? Ayırımcılık yaptınız. Lütfen yaptığınız bu hatadan dönün... İnsanların ahını almayın.. Yoksa çıkar aheste aheste...

Avatar
fahri 2018-07-30 08:38:44

slm. İkramiye verilmeyen emekli arkadaşlar. Ankarada toplanıp yüriyüş yapmazsak bizi kimse önemsemez bir organizasyon yapalım başka yolu yok vakit geçirmeyelim

Misafir Avatar
ŞENTÜRK Bayrak 2018-08-08 17:02:00

Evet ankarada toplanıp tepkimizi gösterelim 16.8.20018 kadar lütfen sesiz kalmayalım.hakkımızı alamazsak bir hiç oluruz.

Beğenmedim! (1)