Alexa
banner623

Bedelli Askerlik Bekleyenleri Sevindirecek Açıklama Başbakan'dan Geldi

Başbakan Binali Yıldırım bedelli askerlik hakkında çeşitli açıklamalarda bulundu. Başbakan Binali Yıldırım yaptığı açıklaması ile bedelli askerlik bekleyenleri sevindirdi.

Bedelli Askerlik Bekleyenleri Sevindirecek Açıklama Başbakan'dan Geldi

Başbakan Binali Yıldırım bedelli askerlik hakkında çeşitli açıklamalarda bulundu. Başbakan Binali Yıldırım yaptığı açıklaması ile bedelli askerlik bekleyenleri sevindirdi.

27 Nisan 2018 Cuma 22:12
Bedelli Askerlik Bekleyenleri Sevindirecek Açıklama Başbakan'dan Geldi

Başbakan Binali Yıldırım CNN Türk'te katıldığı programda bedelli askerlik ve öğrenci affı konuları hakkında değerlendirmelerde bulundu. Başbakan Binali Yıldırım burada yaptığı açıklamalarında Başbakan Yıldırım bedelli askerliğe olumlu baktıklarını ifade etti.

Konu ile ilgili olarak Başbakan Yıldırım terör suçuna bulaşmış kişiler için öğrenci affına olumlu baktıklarını ifade ederek bedelli askerlik hakkında şu ifadeleri kullandı:


BEDELLİ ASKERLİK AÇIKLAMASI

"Bakış açımız müsbet. Ancak orada şöyle bir istismar olmaması gerekir. Onu iyi anlatmak lazım. Bir yandan terörle mücadele veriyoruz, bir yandan bedelli... Bu istismar edilebilecek bir konu olarak gözüküyor.

Ancak bu da toplumsal bir talep. Biz yavaş yavaş profesyonel askerliğe geçtik; 15 Temmuz'dan itibaren. Vatani görevini yapan askerleri biz cepheye göndermiyoruz, onlar arka planda görevlerini yapıyorlar. Profesyonel askerliğe geçtiğimiz için dikkate alınması gereken bir husus bu. Buradan elde edilecek kaynağın da savunma sanayimizin güçlendirilmesi için kullanılması gerekir."

KAMUPERSONELİ.NET - ANKARA

►►►2018 KPSS LİSE-ÖNLİSANS HAZIRLIK İÇİN TIKLAYIN

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bedelli 2018-04-29 11:12:14

Yetim ailesine bakmakla yükümlü evli kişiler var zorunlu nedenlerle gidemeyen kaçak durumuna düşen bir dünya insan var bedelli çıkması gerekiyor yeni olan birşey değil senelerdir var bu senede çıkmasını bekliyoruz yoksa oy falan zor .

Avatar
Burak 2018-04-28 20:03:35

Ozaman zamanında gidecekti gençlik yılından 1 yılın bahanesi olamaz evlenmeden yapacak askerliğini bedelli askerliğe şiddetle karşıyım bu yıl akp benden oy alamayacak !

Avatar
Tolga 2018-04-28 14:36:38

Sayın Basbakanim bedelli askerligi cikartmanizi dort gozle bekliyoruz.evli 1 çocuk babası olarak ve borularımız olduğu halde de sizden bedelli askerliği çıkarmanızı istiyoruz.yasimiz 30 a az kaldı ve bi an önce çıkmasını sizlerden talep ediyoruz Sayın Başbakanım.saygilarimla

Avatar
Oğuz Kağan 2018-04-28 14:32:32

Beyler şu anda bedelli isteyenlerin bi çoğu bakmakla yükümlü olduklarını gerekçe gösteriyor kaçak gibi yaşamaktan bıktıklarını ifade ediyor iyi de bunu siz kendiniz seçtiniz askere geç yaşlarda gitmeyi siz seçtiniz evliliği asker öncesine siz aldınız işe girmeyi siz seçtiniz yaşınız geldiği halde kaçak olarak yaşamayı siz seçtiniz bi 4 yıllık bitsinde 6 ay yapalım diye siz geciktiniz şimdi kalkıp utanmadan yok sorumluluğum var yok bilmem ne ayıptır beyler askerlik de vatana millete karşı sorumluluğumuz onu da yapalım artık (babasını anasını kaybeden gerçekten küçük yaşlardan eve kardeşlerine bakma zorunluluğu olanları saymıyorum sadece burda utanmadan kendi seçtiği halde sorumlu olduğunu düşünenlere sesleniyorum ayıptır bari yüzünüz kızarsın)

Misafir Avatar
Yalcin 2018-04-28 23:24:08

Askerden yeni geldim 1 hafta oldu Tsk nın şu anda askere ihtiyacı yok boş boş oturdum hiç bir iş yapmadım ve yaklaşık kışlada 600 askerdik biz en fazla 100 tanesi bir işe yarıyordu gerisi fazlalık yemek yedik kamuflaj verdiler için sızladı o yapılan masraflara azıcık ise yarasak lafım olmaz ama boşu boşuna orada durduk devlete boşu boşuna masraf olduk çalışmadım vergi veremedim asker maaşı aldım bir de bu kadar askeri orada boş boş tutmaktansa bedelli ile hem devlete destek olunup hem de insanların mağduriyeti giderilebilir çok ta iyi olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Burak yılmaz 2018-04-28 16:46:04

Askerliğini yaparsın yapmazsın beni ilgilendirmez.bedelli askerlik çıkacak diye yapanlar ya da yapmayanların farklı bir kılığa bürünüyorlar.lan olum sizene askere gidenlerin mi vatan millet aşkı oluyor sadece askere gidenler mi adam oluyorlar.ortalığı karıştırmayın işinize bakın.talep varsa vatandaş olarak isteniyorsa bu hükümet ve isteyen vatandaşın arasındadır.kendinizi bi bok sanarak konuşup adamın canını sıkmayın.bu ülkede herkes istediğini söyler isteyeceği konuyu ister talepler doğrultusunda da mevcut hükümet gerekeni yapar.çok meraklı isen git asker ol polis ol devletine milletine hizmet et.ediyor da olabilirsin etmiyor da olabilirsin bu da kimsenin boynuna düşmez her koyun kendi bacağından asılır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ahmet 2018-04-28 12:04:18

Afrinde daha yeni kaç tane şehit verdik.Böyle bir şeyin olması çok saçma askerlik yapmak şan ve şereftir herkes yapmalı.Bunun hesabını veremezsiniz kul hakkı şehitlerin kanı kurumadı daha yerde .Lütfen sayın başbakana iletin.

Avatar
Mesut 2018-04-28 11:21:21

Benden aynı şekilde bedelli bekliyorum 1 çocuğum var evim kira asgari ücretle zor gecinirken bu durumda askere gidemem askere gidemem

Misafir Avatar
Ahmet 2018-04-28 12:51:40

Asgari ücretle çalışıyorum diyorsun ve bedelli istiyorsun nasıl bı düşünce bu

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2018-04-28 11:15:11

Bakmakla yükümlü olduklarimiz var . Vatan haini değiliz. Gidersek bir daha dogrulamayiz. InşAllah çıkar. Terörist gibi kaçak dolasmaktan bıktık artik

Avatar