Alexa
banner634

Bedelli Askerlik Ücreti Ne Kadar Olacak? Bülent Turan Açıkladı

Adalet ve Kalkınma Partisi Grup Başkanvkili Bülent Turan katılım sağladığı CNN Türk kanalında bedelli askerlik hakkında en çok sorulan sorulardan olan ücret tartışmalarıyla alakalı olarak ifadelerde bulundu? İşte Bülent Turan'ın konuyla alakalı olarak değerlendirmeleri..

Bedelli Askerlik Ücreti Ne Kadar Olacak? Bülent Turan Açıkladı

Adalet ve Kalkınma Partisi Grup Başkanvkili Bülent Turan katılım sağladığı CNN Türk kanalında bedelli askerlik hakkında en çok sorulan sorulardan olan ücret tartışmalarıyla alakalı olarak ifadelerde bulundu? İşte Bülent Turan'ın konuyla alakalı olarak değerlendirmeleri..

12 Temmuz 2018 Perşembe 13:34

Adalet ve Kalkınma Partisi Grup Başkanvekili Bülent Turan bedelli askerlikle alakalı olarak değerlendirmelerde bulundu.

Turan, Türkiye'de askerlikle alakalı sorun yaşayan çok sayıda gencin bulunduğunu ve sorunun kalıcı olarak çözülmesini istediklerini sözlerine ekledi.

Türkiye'de askerlik çağında olanların önemli bir kısmının büyük merakla beklediği askerlik çıkacağı tarih ile alakalı olarak detaylar merak ediliyor.

Ayrıca bunun yanı sıra bedelli askerliğin nasıl fiyatlandırılacağıyla alakalı olarak tartışmalar devam ediyordu.


Bülent Turan açıklamasında ise;

"Bu çok büyük bir problem. Bu konuda adım atmak istiyoruz. Daha makul fiyatlarla bir çalışma yapabiliriz.

3 aylık 5 aylık askerler operasyona gitmiyor. Ülkede askerlikle ilgili sorun yaşayan gençlerin olmamasını istiyoruz.

Bedelliyi çok daha kalıcı, bir sorun olarak ele alıp çözmek istiyoruz" dedi.

Kamupersoneli.net I ANKARA

►►►2018 KPSS LİSE-ÖNLİSANS HAZIRLIK İÇİN TIKLAYIN

Son Güncelleme: 12.07.2018 13:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ordinaryüsbukücü 2018-07-13 00:34:36

ordinaryüs bilim adamıda konuştu senln dediğin gibi olsa 80000 Türkiye'de kaç vatandaşın yıllık geliri 80000 sayın ordinaryüs o zaman zengin bedelli yapsın fakir askere gitsin ayrıca vatanı sevmekle sevmemekle nasıl bir ilişki kurdun araştırmaya değer. Ayrıca şimdiki askerlik sabah yürü akşam yürü yürümeklemi vatanı sevmiş oluyorsun kaç kişi var hiç düşündün mü ordinaryüs insanlar okul yüzünden askere gitmemiş o zaman ki şartlar altında işe girmiş yada işyeri açıp istihdam sağlamış kısa dönemde olsa işten ayrılıp işyeri kapatan kaç kişi olduğunu büyük ihtimal sen askerliği yaptın bana nasıl olsa etkilemedi kimse de yararlanmasın diyerek işi vatan millet sevdalısı gibi göstermeye çalışıyorsun.....

Avatar
Önce vatan 2018-07-12 19:55:16

Bedelli çıkmamalı her erkek silah tutmasını bilmeli erkek vatan için fedakar olmalı her türk asker doğar askerlik şereftir.Bedelli yerine askerlik süresi azaltılabilir ama bir erkek silah tutmasını öğrenmeli !

Avatar
Eleştiren müslüman 2018-07-12 16:06:55

Müslüman ülkede yaşıyoruz normal karşılamak lazım siz hiç zengin çocuğunun Mardin de öldüğünü gördünüz mü göremezsiniz ölenler hep fakirdir zenginler edebiyatını yapar!

Avatar
Askerliğini yapamamış vatandaş 2018-07-12 15:26:13

Askerliğimi çeşitli sebeplerden dolayı yapamıyorum her alanda bunun sıkıntısını çekiyorum bedelli 5 000 ila 10 000 arasında olmaliki herkes faydalanabilsin

Misafir Avatar
Weycell 2018-07-15 13:46:46

Yok üste para versinler

Beğenmedim! (0)
Avatar
erhan bandirali 2018-07-12 14:57:15

Profesyonel orduya geçilmeli. İsteyen asker polis olsun. Kimseyi zorla silah altına almamaliyiz.

Avatar
Amedli 2018-07-12 14:37:57

Bu ülkenin adaleti hep bası büyük olanları sevindiriyor fakirler hep kaybediyor adalet onların yüzünü göldürmüyor

Avatar
Bedelli 2018-07-12 14:00:59

Bedelli cikacaksa en az 80bin TL olmalı madem vatanını sevmiyor bedelini ödemeli

Misafir Avatar
Vatandaş 2018-07-12 15:55:34

Ülkeyi sevip sevmemekle ne alakası var değerli kardeşim bu ülkede paran varsa kralsın yoksa kölesin bu güne kadar ultra zengin bir kimsenin çocuğunun şehit olduğunu duydunmu biraz vicdan

Beğenmedim! (0)

banner631