02 Temmuz 2019 Salı 21:50
Devlet Bahçeli Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi tartışmaları hakkında son noktayı koydu!

Bir Hafta sonra birinci yılını dolduracak Partili Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemi tartışmaların odağı oldu.

REFERANDUM ÖNERİSİ NEVROFİK BİR VAKADIR

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, ‘’millet karar verdi’’ sözüyle tartışmalara kapıyı kapattı. Sistem revize edilebilir diyen AK Partililere de sesini yükseltti CHP’ye de. Bahçeli ‘’Türkiye durup durup referandum mu yapacak? 16 Nisan’da Türk Milleti iradesini göstermedi mi? Sistem değişikliğinin, rejim elden gitti diyerek karalamaya ve kötülemeye yeltenenler iyi niyetten bozgun yosuncullardır. Bekayı bilmeyen, belaya kucak açan, CHP Genel Başkanının tarafsızlık çağrısı, referandum önerisi nevrofik bir vakadır. Tedavisi acileyet arz eden tükenmişlik sendromudur.’’ diye seslendi.

TARAFSIZ CUMHURBAŞKANI OL

Kılıçtaroğlu ise ‘’ Millet tarafsız Cumhurbaşkanı istiyor’’ sözüyle bir kez daha referandum kartını açtı. CHP Gelen Başkanı Kemal Kılıçtaroğlu, konu ile ilgili olarak, ‘’Bu milletin talebi tarafsız cumhurbaşkanlığından yanadır. İnanmıyorsan referandum yapalım. Dedi. Kılıçtaroğlu Cumhur ittifakı Bahçeli’ye Cumhurbaşkanlığı rejimine verdiği desteğe sert çıktı ve ‘’Bir partinin genel başkanı Yargıtay Başkanını mı seçer ya da Danıştay Başkanını mı seçer ya da oralara hâkim mi atar? O zaman yargı tarafsızdır diyemezsiniz! Tarafsızlık üzerine kuralım bütün kuralları, tarafsız Cumhurbaşkanı ol! Başımızın üstünde yerin var’’ diye seslendi.

BİRİLERİ SİZİ TEK ADAM REJİMİNE İKNA ETTİ

Diğer taraftan İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener ise ‘’Şu anda sapır sapır dökülen uyduruk sisteme, Türkiye neden geçti. Sayın Erdoğan’ın bir kez daha fena halde tufaya getirildiğini yakın çevresiyle ortağı tarafından oyuna getirildiğini düşünüyorum’’ diyerek, bir kez daha sistem tartışmaları üzerinden Cumhurbaşkanı’nın tarafsızlığı için referandum çağrısı yaptı. Akşener ise Bahçeli’yi de hedefe koyarak, ‘’Birileri sizi tek adam rejimine ikna etti. Sizin de hoşunuza gitti.  Nefsinize iyi geldi. ‘’ diyerek Erdoğan’a seslendi!..

HÜKÜMET SİSTEMİNİ SAVUNDU

Seçim öncesi ‘’Ankara, İstanbul ve İzmir kaybedilirse yeni sistemin meşrutiyeti tartışılmaya açılır’’ diyen Devlet Bahçeli, Muhalefetin her eleştirisine Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemini savunarak cevap verdi. Bahçeli ‘’çünkü biz bunların cibilliyetlerini ve ciğerlerini biliriz.’’ dedi

Kılıçtaroğlu ise Cumhurbaşkanlığı sitemine yaptığı eleştirisini ‘’Türkiye’nin en tepesinde partili bir Cumhurbaşkanı olmaz. Tarafsız olacak ki Başkomutanlık yapsın. Bir partinin genel başkanı Başkomutanlık mı yapar? ‘’ diye sürdürdü.

Devlet Bahçeli, Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemi konusunda tartışma gündemi açan AK Parti yöneticilerine de göndermelerde bulundu. İsim vermeden Ahmet Davutoğlu, Abdullah Gül ve Ali Babacan’a seslenen Bahçeli ‘’bazı AK Partili yöneticilerin Cumhurbaşkanlığı hükümet sisteminin eğer varsa aksayan yönleriyle ilgili kendi aralarında değerlendirme yapmaları doğaldır. Ne var ki bunu kamuoyu önünde dillendirmeleri CHP’nin değirmenine su taşıyacaktır ve yanlıştır’’ diye seslendi.

Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemi tartışmaları sürerken, Millet İttifakı cephesinden erken seçim isteyen olmadı ama Bahçeli seçim sayfası kapandı diyerek ses yükseltti. Bahçeli ‘’erken seçim yoktur! Seçim sayfası 23 Haziran ile birlikte 2023’e kadar kapanmıştır. Dedi…

Son Güncelleme: 03.07.2019 11:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
GAZANFER AY YILDIZ 2019-07-04 04:41:14

EY DEVLET BÜYÜKLERİMİZ BU VATAN SAHİPSİZ DEĞİLDİR GADASINI ALDIKLARIM YANINIZDAYIZ 2023,KADAR SEÇİM TANTANASI KAPANMIŞTIR CHP KONUŞUR KONUŞUR BİR KÖŞEYE OTURUR CHP'ZİHNİYETİNİ LÜTFEN CİDDİYE ALMAYINIZ GEREKİRSE TÜM SİYASİ PARTİLERİ KAPATALIM BİR AKPARTİ BİR MHP TEŞKİLATIMIZ KALSIN BİZLER 3, ÇAPULCU YA BU VATANI KAPTIRACAK DEĞİLİZ KONUŞUP DURSUN HER KOYUN KENDİ BACAĞINDAN ASILIR ÇOK KONUŞURSA YARGI YOLUNU GÖSTERRİZ..EY DEVLET BÜYÜKLERİMİZ AF MADDESİ İLE ÇIKACAK OLAN MAHKUM KARDEŞLERİMİZİ AKPARTİ TEŞKİLATIMIZA KAZANDIRARAK ÜYE YAPARAK 2023 TARİHİNDE CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMLERİNİ BİRİNCİLİKLE KAZANABİLİRİZ VE 2,Cİ FORMÜL 4/A MALÜLEN 2001 YILINDAN SONRA SSK DAN EMEKLİ OLAN KARDEŞLERİMİZ İÇİN MAAŞLARI SİZDEN RİCAM 1850.TL OLSUN YAZIKTIR ÇOK KOMİK RAKAM İLE MAAŞ ALMAKTADIR 1350. TL.BU RAKAM KOMİK BİR RAKAM LÜTFEN ELİMİZİ VİCDANIMIZA KOYALIM İYİLEŞTİRME YAPALIM BİR CUMHURBAŞKANLIĞI MAAŞI ,100.MİLYAR.BİR MİLLET VEKİLLERİ 25, MİLYAR YAZIK GÜNAH 4A/SSK MALÜLEN EMEKLİ OLAN KARDEŞLERİMİZ İÇİN 2001DEN SONRA ALANLAR İÇİN ORANTILI BİR ZAM İSTİYORUZ VE TÜM KADER MAHKUMLARI AİLELERİ OLARAK TAHLİYE KARARI BEKLİYORUZ MÜMKÜNKÜNSE 149/1 TEŞEBBÜS MADDESİ MAĞDURLARI... KADER MAHKUMLARI AİLELERİ OLARAK BİRLİK BERABERLİK ÇAĞRISI İÇİNDE VATANIMIZI KÖTÜ CHP'ZİHNİYETİN DEN KURTARALIM VE BAKANIM TÜM TEŞEBBÜS SUÇLARA ADLİ PARA CEZALARINA ÇÖZÜM BEKLİYORUZ VE 2018 TARİHLİ ONANMIŞ CEZA DOSYALARIDA GENEL AF BEKLİYORUZ UYGUNSA YOKSA FETİ YILDIZ BEY TOPLAM İNFAZDAN BEŞYIL DÜŞÜRME MADDESİ İSABETLİ DOĞRU BİR KARARDIR İNŞALLAH RAFTA KALMAZ AKPARTİ'YE MHP TEŞKİLATIMIZA GÜVENİYORUZ 2018 TARİHLİ CEZA DOSYALARIDA BU AFTAN FAYDALANSIN İNŞAALLAH TÜRKİYE CUMHURİYETİ GAZANFER AY YILDIZ AKPARTİ TEŞKİLATIMIZ MHP TEŞKİLATIMIZ

Misafir Avatar
Tahir Akyürek Emekli Savcı 2019-07-04 04:50:52 @GAZANFER AY YILDIZ

SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZ TÜM TEŞEBBÜS SUÇLARA ADLİ PARA CEZALARINA ÇÖZÜM GENEL AF BEKLİYORUZ ÇIKACAK OLAN AF MADDESİ MÜKERRİR CEZASI ALMIŞ OLAN KARDEŞLERİMİZ DE FAYDALANSIN FETİ YILDIZ BEY AİLECE ÇALIŞMALARINIZI TEBRİK EDİYORUZ İNŞALLAH TBMM DRN TOPLAM İNFAZDAN BEŞYIL DÜŞÜRME MADDESİ GEÇER YASAYA GİRER TEŞEKKÜRLER CHP'ZİHNİYETİNİ SİLİP SÜPÜRECEĞİZ

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tahir Akyürek Emekli Savcı 2019-07-04 04:58:13

SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZ SİZLERİ DESTEKLİYORUZ ALLAH'IM SİZLERİ KORUSUN BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN AMİN CHP'ZİHNİYETİNİ SİLİP SÜPÜRECEĞİZ 2023 KADAR SEÇİM TANTANASI KAPANMIŞTIR CHP FAZLA KONUŞMASIN TÜM TEŞEBBÜS SUÇLARA ADLİ PARA CEZALARINA MÜKERRİR CEZASI ALMIŞ KARDEŞLERİMİZ E YARGITAY'DAN 2018 TARİHİNDE HÜKÜM DOSYALARI GELMİŞ KARDEŞLERİMİZE GENEL AF BEKLİYORUZ BU KARDEŞLERİMİZ GARİBAN KİMSELERİN CUMHURBAŞKANIMIZ BU SEBEBTEN KAZA KURBANLARI MAHKUM KARDEŞLERİMİZE SAHİP ÇIKALIM VE ONLARI AKPARTİ TEŞKİLATIMIZA ÜYE YAPARAK KAZANDIRALIM 2023 TARİHİNDE CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMLERİNİ BİRİNCİLİKLE ZAFER İLE KAZANALIM

Avatar