27 Ağustos 2019 Salı 11:07
Konya'da Bir Kadın Cinayeti Daha ! Eşini Boynundaki Eşarpla Boğarak Öldürdü

Türkiye'de her geçen ayrı bir vahşet haberi geliyor. Konya'dan kadın cinayeti haberi geldi. Konya Ereğli'de Alaaddin Karasu, bir yıl önce evlendiği Gülsüm Karasu'yu, başındaki eşarpla boğarak öldürdü.

EŞİNİ BOYNUNDAKİ EŞARBIYLA BOĞARAK ÖLDÜRDÜ

Söz konusu olay saat 01.30 sıralarında Toros Mahallesi'ndeki boş arazide meydana geldi. Konu ile ilgili olarak eski eşinden 3 çocuğu olan Alaaddin Karasu, bir yıl önce eski eşinden 2 çocuğu olan Gülsüm Karasu ile evlendi.

Evli çift dün gece evlerinin bulunduğu mahalledeki boş arazide tartıştı. Bu tartışma sırasında Alaaddin Karasu eşini başındaki eşarbıyla boğarak öldürdü.

Olay yerinden kaçan Karasu, yaklaşık 1,5 saat sonra polis merkezine giderek, eşini öldürdüğünü söyleyip, teslim oldu. Polis, Alaaddin Karasu'nun söylediği adrese gittiklerinde Gülsüm Karasu'nun cansız bedenini buldu.

Bunun yanı sıra Gülsüm Karasu'nun cenazesi otopsi için Ereğli Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı ve Alaaddin Karasu'nun sorgusunun devam ettiği belirtildi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şener 2019-08-27 11:41:35

Herkese evlilik hakkı verilmemeli.

Misafir Avatar
Kayyas22 2019-08-27 11:58:40 @Şener

aynı fikirdeyim aslında, nikah için istenen sağlık raporunda istenenlere birde psikiyatrik danışma dahil edilse, kişilerden sabıka kaydı istenmeli vs.vs.

çok şey eksik aslında, kim hangisine yetişecek.. :(

Beğenmedim! (9)
Avatar
Huseyin 2019-08-27 11:35:15

Siz sanıyorsunuz hep kadınlarmi haklı gelin ozaman bana yardım edin benim nasıl bir kadınla ewlendim bakın hersey ortada

Misafir Avatar
semrasirbudak@göail.com 2019-08-29 09:27:47 @Huseyin

Şerait gelince bu sefer kadınları diri dirimi gömeceksiniz??Eğitim şart

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Kayyas22 2019-08-27 11:55:24 @Huseyin

çözüm öldürmek olmamalı, herkesin can sağlığı için daha ılımlı bir çözüm bulunmalı..
böyle bir konunun üzerine bu cümleyi kurmanızın sebebi; bende aynısını yapabilirim mi? nedir yani

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Huseyin 2019-08-27 11:41:26 @Huseyin

İnanin ole bi zor durumdayimki bu çocuk herseyın önüne geçir ama sabır sabır ya sabır nereye kadar bosanami yorum kardeşim ne yazikki hersey kadınlardan yana lütfen yardım edin

Beğenmedim! (15)
Avatar
Huzur 2019-08-27 11:36:49

Gel de nefes al böyle bir Ülke ' de...

Avatar
Ömrüm43 2019-08-27 11:53:18

Sadece kadın yada erkek haklı değil tabiki eğitim eğitim eğitim, saygı sevgi hoş görü anlayış yitirdik bu güzel duyguları

Avatar
Sabiha akyüz 2019-08-27 12:33:56

Kesinlikle evlenecek olanlar ruhsal olarak evliliğe hazırdır raporu almalı yazık bu caniler sahip olduğu çoluk çocuğun ruhunu öldürüp toplumda umutsuzluğu çoğaltıp geleceğimizi karartıyor .Bu cinayetler tek kişilik işlenmiş cinayetler değildir .Toplum yapısının seri katilleridir bunlar .Baba kavramına zarar veriyorlar aslında en çok zararları insan gibi insan olan babalara olan güveni herkeste azaltıyorlar

Avatar
İdammm 2019-08-27 11:57:00

İdammmmmmmmmm gelecekkkkkkkkkkk

Misafir Avatar
Muaz 2019-08-27 12:03:36 @İdammm

İdam değil şeriat gelecek inşAllah

Beğenmedim! (40)
Avatar
Ayşegül 2019-08-27 12:15:28

İdam istiyoruz artık yeter

Avatar