16 Eylül 2019 Pazartesi 09:55
Memurlar dikkat! Kravat zorunluluğu bugün (16 Eylül) başladı

İşte memurlara yarın kravat takma zorunluluğunu yeniden getiren  2007/14 sayılı mülga Başbakanlık Genelgesi:

(26 Mayıs 2007 tarihli ve 26533 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanmıştır.)

GENELGE  2007/14

"Kamu kurum ve kuruluşlarında görevli personelin kılık ve kıyafeti ile klimaların ayarlanmasına yönelik hususlar 2006/14 sayılı genelge ile belirlenmişti.

Hava sıcaklıkları ile ilgili tahminler dikkate alınarak; sıcaklıkların bunaltıcı düzeylere yükselmesi nedeniyle çalışma koşullarında oluşabilecek olumsuzlukların giderilmesi, hava şartlarından kaynaklanabilecek verimlilik azalışının önlenmesi ve küresel ısınma etkilerinin azaltılması amacıyla Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelikte belirtilen hususlar da dikkate alınarak bakanlıklar ve valiliklerce;

1.Bölgelerin iklimi ve çalışma ortamları dikkate alınarak, 15 Mayıs-15 Eylül tarihleri arasında makam odalarına giriş ve çıkışlar dahil olmak üzere ceket giyme ve kravat takma zorunluluğunun kaldırılması,

2.Önemli miktarlarda elektrik tüketimine neden olan klimaların 22-24 dereceye ayarlanması, hususlarında gereken tedbirler alınacaktır. 24 Haziran 2006 tarihli ve 26208 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanmış bulunan 2006/14 sayılı genelge yürürlükten kaldırılmıştır.

Bilgilerini ve gereğini rica ederim."

Son Güncelleme: 16.09.2019 09:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatan sevgisi 2019-09-15 18:46:34

İnsanların giyim kuşamına değil,saçına sakalına değil,yaptığı işe,kuruma kattığını,ülkesine verdiği hizmete bakın,ha halka saygı n'olacak derseniz,işini iyi yapsın,saygısını gösterir zatı.

Misafir Avatar
Mevlüt Akyüz 2019-09-15 18:56:37 @Vatan sevgisi

Saçmalıyorsun kardeşim. Kravat önemlidir. Düzen sağlar, saygı barındırır. Tertipli, toplu, düzgün olmak önemlidir. Boşa muhalefet etme.

Beğenmedim! (25)
Avatar
Mehmet Yalçın 2019-09-15 19:26:21

Giyim kılık kıyafet disiplin altına alınmalı. Serbest bırakılırsa bazı memurlar şalvarla okula devlet dairesine gider.

Misafir Avatar
ABDÜLKADİR DOĞRU YOL 2019-09-15 20:24:15 @Mehmet Yalçın

PANTOLON GİYDİĞİNDE BELKİ VÜCUDUNDA Kİ BELLİ OLSUN İSTEMEDİĞİ BÖLGE İÇİN ŞALVAR GİYMESİNDE BİR SAKINCA YOKTUR .SİZİN İÇİN GEREKLİ OLMAYABİLİR .

Beğenmedim! (3)
Avatar
ABDÜLKADİR DOĞRU YOL 2019-09-15 20:18:50

ALLAH AŞKINA DOBRA DOBRA CEVAP VERİN KRAVAT TAKINCA ZEKA ARTIYOR MU?SİZ HİÇ OSMANLIDA KRAVAT TAKILDIĞINI GÖRDÜNÜZ MÜ?OSMANLIDAN BÜTÜN DÜNYA GAYRİ MÜSLİMLERİ KORKUYORDU .ALLAHDA ONLARA İSLAMA OLAN BAĞLILIKLARINDAN DOLAYI YARDIM EDİYORDU .OSMANLIYI CASUSLARIYLA ERİTTİLER .KIYAMET ÜZERLERİNE KOPTUĞU ZAMAN OSMANLININ KIYMETİNİ ANLAYACAKLAR AMA İŞ İŞTEN GEÇMİŞ OLACAK .KRAVATI BIRAK KRAVATIN ÜSTÜNDEKİ KAFADA Kİ ZEKAYA BAK .

Avatar
NİHAT 2019-09-15 19:25:04

Hadi yavvv... Hiç memur görmüyoruz sanki... Kıyafet serbest kardeşim. Saç sakal ve şu bu yok... Bunu beceren başta yandaş sen dediğim memursen ... Her şeyi bozdular kılık kıyafet ilk bozulan... Uyuyun siz uyuyun...

Avatar
Zozo 2019-09-15 19:29:55

İki yakamiz anca bir araya gelir. Şaka. Tabi ki önemli herseyden önce ciddiyet ve saygı göstergesidir.

Avatar
NİHAT 2019-09-15 19:25:21

Hadi yavvv... Hiç memur görmüyoruz sanki... Kıyafet serbest kardeşim. Saç sakal ve şu bu yok... Bunu beceren başta yandaş sen dediğim memursen ... Her şeyi bozdular kılık kıyafet ilk bozulan... Uyuyun siz uyuyun...

Avatar