10 Eylül 2016 Cumartesi 18:43
Taşeron İşçilere Kadro İçin Hükümetten Açıklama !
Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli, kamuda çalışan taşeron işçiler için son dakika açıklama yaptı. Kadro bekleyen taşeron işçiler muradına erecek mi ? Taşeron işçilere kadro yasası çıkacak mı? İşte o açıklamanın detayları kamupersoneli.net'te.

Başbakan Yardımcısı Canikli, TRT Haber canlı yayınında Haber ve Spor Dairesi Yayınları Başkanı Yaşar Taşkın Koç'un gündeme ilişkin sorularını cevapladı.

Canikli, taşeron işçilerin kamuya alınması ile ilgili bir soru üzerine de çalışmaların şuan sürdüğünü, bazı teknik problemleri aşmak gerektiğini ifade etti. Kamuda personele yönelik ceza ve ödüllendirme mekanizmasının çalışmadığını belirten Canikli, bunun için Anayasa değişikliğinin gerektiğini ifade etti.

Taşeron işçilerle ilgili son dakika gelişmelerini ve taşerona kadro haberlerini kamupersoneli.net sitemizden ve uygulamamızdan 7/24 takip edebilirsiniz.

Kamupersoneli.net
Son Güncelleme: 10.09.2016 18:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2016-09-12 14:51:41

İŞKUR aracılığı ile kamu kurumlarında çalışanlara (taşeron şirket personeli olmayanlara) da kadro verilmelidir.

Avatar
KPSS 2016-09-13 20:31:04

KPSS.ye giren ve atanmayı bekleyen yüzbinlerce üniversite mezunu işsiz gencimiz varken ; taşeron firma personeline beleş kadro verilmesi adalet mi ?

Misafir Avatar
hastane v.h.k.i. taşeron 2016-10-20 15:59:39 @KPSS

Atanmayı bekleyen üniversite mezunu zaten taşeron olarak girip çalışmak zorunda kalıyo. Hastanede v.h.k.i. olarak çalışıyoruz. Üç kuruş para oda vergi dilimine giriyor :)

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
sen kimsin 2016-09-18 22:13:22 @KPSS

bende kpss girdim atanamadım kamu kuruluşunda çalışıyorum 2 üniversite okudum nolcak şimdi

Beğenmedim! (13)
Avatar
Belediye tasoronu 2016-09-11 12:54:46

Tasoron isciler siz siyasetçilere artık inancını ve guvenini kaybetti.kimse inanmiyor artık.

Avatar
Yorgun 2016-09-11 22:14:18