Alexa
11 Kasım 2018 Pazar 15:23
Türkiye'de Doğum Yapan Suriyeli Kadınlara 150 TL Çocuk Desteği Verilecek
Kamu Personeli

Geçtiğimi haftalarda açıklanan Cumhurbaşkanlığı 2019 Programı kapsamında 354 bin Suriyeli'ye Psiko-Sosyal destek verilmesine yer verildi. Bu konu hakkında detayları okuyucularımızla paylaşıyoruz. 

ÇALIŞMA İZNİ VE PSİKO - SOSYAL DESTEK

Yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Programına göre 2014 yılı ile 2018 yılı arasında Suriye'deki iç savaştan kaçarak Türkiye'ye gelen 354 bin Suriyeli'ye psiko - sosyal destek hismeti verileceği vurgulandı.

Bunun yanı sıra yine aynı dönemde Türkiye'ye gelen 60 bin 822 Suriyeli'ye Türkiye'de çalışma izni verildi. Bu kapsamda Suriyeliler Türkiye'de sigortalı olarak çalışabileceklerdir.

150 TL DESTEK

Cumhurbaşkanlığı Programı kapsamında dooğum yapan Suriyeli kadınlara ise çocuk başına 150 TL çocuk desteği ödemesi yapılacak.

KamuPersoneli.net

Not: Aktif kaynak linki kullanarak haberlerimizden alıntı yapabilirsiniz

Son Güncelleme: 11.11.2018 17:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sülayman 2018-11-16 01:24:58

Yazıklar olsun akp ye oy çok zor bu seçimde benim çoluk çogumun rızkını vatan hainlerine ver

Avatar
Bahar 2018-11-14 22:37:53

Evet dogru bisey ama yardim edecez kendimizi kanitlayacaz diye biraz kendi vatandaslarinizla da ilgilenim lutfen kendi insaniniz da artik ac bunlari da gorun ayrim yapa yapa millet ne yapacak hic dusundunuz mu asgari ucretle suan indanlar karinlarini zor doyuruyo kendi milletinizi de gorum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
Ayse 2018-11-12 23:40:31

Bi de cogalsinlar diye para veriyonuz ya baska bisey demiyorum. Biz gonderelim dedikce cogaltmaya calisiyonuz bi ise yarasalarda sezimizi kessek o da yok. Gecen ortaligi yiktilar sokakta. Terbiyesizler hep

Avatar
Türk 2018-11-12 19:46:47

Suriyeli mülteci olmak için ne yapmak lazım? herşey ücretsiz bedava aylık ücret, çocuk parası,sosyal yardım, gıda yardımı iş yardımı... Sayenizde iş bulamıyorum...

Avatar
Aykut 2018-11-12 00:24:27

Kesinlikle artık suriyelileri istemiyoruz issizlik oranı gittikce artiyor biz bide suriyelilere calisma izni veriyoruz boyle is olmaz odenek disaridan bile gelse hicbirseyleri lazim degil artik donmeleri lazim ulkelerine biraz vatandası dinlesinler artik kimse istemiyor bunlari biz insanligimizi fazlasiyla yaptik yeter artik

Avatar
Edebiyatçı 2018-11-11 22:42:34

6 yıldır ucretli öğretmenlik yapiyorum.maasimuz askeri ücretinde altında.Bir eğitimci askeri ücretinde altında öğretmenlik yapıyor.Çocuklar için harcadığım emeği görseniz bu fiyatla nasıl calisirsin dersiniz.Yeri geldiğinde pek cok ihtiyaclarini kendi cebimden karşılıyorum.Askeri ucretibde alt8bdaki maaşımla.ve bu maaşla aynı zamanda evin kirasını mutfağını elekrigini suyunu çıkarmaya çalışıyorum.okuyan kardesleriminde ihtiyaçlarını çıkarmakta cabası.Devlet büyüklerimiz suriyeliler kadar kendi vatandaşlarımıza düşünürler insallh.onlardan temennim yapılan yanlışlara dur demeleri.Emeği geçen vatandaşlarının atamasını yapmaları.Eğitimcileriniz herkesten önce düşünmeniz gereken insanlar.Cocuklar bize emanet,bizlere ihtiyaclari var

Avatar
Nusret 2018-11-11 22:38:03

Bu paraları birleşmiş milletler mültecilere gönderiyor. Türkiye vermiyor.

Avatar
Edebiyatçı 2018-11-11 22:17:08

Öğretmenlerinizin atamasıni yapın önce.Bu ne rezilliktir ya kendi vatandaşını hiçe sayıp suriyelileri beslemekte nedir.Bize gelince bütçe yok suriyeliler gelince tomar tomar.Hakkımız haram olsun hakkımızı yedirtenlere