18 Temmuz 2019 Perşembe 10:24
Yıllardır Ataması Yapılmayan Bir Öğretmen Daha İntihar Etti
banner724

Mardin Mityat’ta yaşayan Güler Adam (35) on iki yıl önce Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği bölümünden mezun oldu. Sınıf öğretmeni Adam'ın, en son girdiği KPSS sonuçlarının ardından ataması yapılmadı.

BUNALIMA GİRDİĞİ İDDİA EDİLDİ

Sınıf öğretmeni Adam'ın atanamadığından dolayı bunalıma girdiği iddia edildi. Cumhuriyet Gazetesinin aktardıklarına göre Güler Adam kendi evinde intihar etti ve cenazesi Midyat'ta toprağa verildi.

Ataması yapılmayan sınıf öğretmeni Güler Adam'ın abisi Emre Adam kardeşinin 12 yıldır atamasının yapılmadığını psikolojik olarak bunalıma girdiğini çok üzgün olduklarını belirterek ataması yapılmayan öğretmenlerin bir bir intihar ettiğini ve buna son verilmesini istedi.

Emre Adam, üç yıl önce Aydın'da bakkal dükkanı işleten abisi Zeynettin Adam'ın hırsızlar tarafından öldürüldüğünü ifade ederek kız kardeşinin canına kıymasıyla acılarının katlanarak arttığını belirtti.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adımın ne önemi var 2019-07-18 10:56:02

Bilalın işi olsunda geri kalanlar önemli değil

Avatar
Halk 2019-07-18 11:12:07

yalan ve carpitilmis haberleriniz var.Lutfen dikkatli habercilik yapin..insanlari galeyana getirmek olmasin isiniz...simdi atama zamanimiki ,bu kisi durmus durmus simdi mi gelmis aklina atanamadigi

Misafir Avatar
caveman 2019-07-22 08:59:06 @Halk

Var mı böyle bir zihniyet her öğretmenlik okuyanın ataması yapılması mümkün mü ? Rahmetli belki bu sebebten belki de buna ek olarak başka sebeblerden dolayı yapmış olabilir.Atamasının yeterince olmadığını gördüğü halde hala okuyanlar zırlamasın lütfen.Gerekli araştırmalar yapılırsa iş imkanı olan pek çok meslek var.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Nef 2019-07-19 08:46:45 @Halk

Çok ayıp ve vicdansızca yaptığınız yorum .. umut ile yasıyoruz hepimiz demekki umudu tükenmiş ..

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Farkeder mi 2019-07-18 12:51:22 @Halk

Kimse kimsenin derdini bilemez öyle böyle intihar etmiş..ALLAH rahmet eylesin...benim çevremde atanamayan çok insan var ..ve hepsi şuan bunalım modunda.emin ölüm çözüm olsa kimsenin 2 dk düşünecek vakti bile olmaz..o yüzden on yargili olmayın..halinize sukredin..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Yasmin 2019-07-18 12:46:57 @Halk

Yalan haber değil doğru çünkü ben midyatta oturuyirum tamm mı atanamadigi için intihar etti bilip bilmeden konuşma

Beğenmedim! (2)
Avatar
Mecul 2019-07-18 11:13:18

Sayın devlet büyükleri ünüverste mezunu gencler hep işiz ben anneyim oğlum 28 yasında evleniyor kamu mezunu işisiz ben oğlumun çocuklarını görmek isterim. Oğlum işi olmayınca evleniyor yardım edin işsiz genclere ünüverste mezunu her iş yapamıyor çünkü okudukları için işleri bilmiyor bir anne

Avatar
sanane 2019-07-18 13:17:57

sen atanamamissin kimin umrunda devletin umrundami lisansli issiz surusu yaratiliyor malesef calusan kazaniyomus evet belki seneden seneye insanda psikolojimi kaliyor kaldi ki mulakat denen illetle zamaninda 15puan yukseltiler dusurduler torpil ottu icinde olmayana kolay geliyor tabi yasayan bilir

Avatar
Görkem 2019-07-18 11:56:10

Bizim Komsu 2 senede atandı aynı bölüm. Sınıf öğretmenliği. Ama gece gündüz ders çalıştı. Ben şahsen beden egt. Öğretmenliği mezunu olarak çalışanın atanacagini düşünüyorum.

Avatar
Burcu 2019-07-18 14:21:39

Torpille alıyorlar her yere

Avatar