Kpss

KPSS ÖABT Ertelenecek Mi? ÖSYM'den Açıklama Bekleniyor !

KPSS Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınavı (ÖABT), ÖSYM sınav takvimine göre 16 Temmuz Pazar günü yapılacak ancak 15 Temmuz darbe girişiminin yıl dönümünde halkımızın geceyi meydanlarda geçirmesi bekleniyor. Dolayısıyla Alan Bilgisi Sınavının ileri bir tarihe ertelenmesi ve 30 Temmuz’da yapılması söz konusu olabilir.

Geçtiğimiz günlerde “ÖSYM, KPSS Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınavını Erteleyecek” başlıklı haberimizde KPSS Öğretmenlik Alan Bilgisi Testinin ileri bir tarihe ertelenebileceğini ve ertelenmesinin sebebini ziyaretçilerimizle paylaştık.

Darbe girişiminin 1. yıl dönümünde halkımız gece geç saatlerde sokağa çıkacak, gece boyunca camilerden sela okunacak. Gece 00.13’ten itibaren 81 ilimizde demokrasi nöbeti tuttuğumuz meydanlara doğru yürüyüşler gerçekleşecek ve sabaha kadar 15 Temmuz’un yıl dönümünde demokrasi nöbetleri tutulacak. Ayrıca darbe girişiminin yıl dönümüne ilişkin Meclise ilk bombanın atıldığı gece saat 02.32’de TBMM Genel Kurulu özel gündem ile toplanacak ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan bir konuşma yapacak.

ÖSYM’DEN AÇIKLAMA BEKLENİYOR !

KPSS ÖABT’nin ertelenip ertelenmeyeceğine ilişkin görüşlerimizi ziyaretçilerimizle paylaşkonu, kamuoyunun gündemine geldi. Yaptığımız haberlerin ardından ÖSYM KPSS ÖABT sınav giriş belgelerini yayımladı ancak sınavın ertelenip ertelenmeyeceği hakkında bir açıklama yapmadı. Adayların akıllarındaki soru işaretlerinin giderilmesi için ÖSYM’den bir açıklama yapılmasını talep ediyoruz.

Konu ile ilgili olarak ÖSYM veya ÖSYM yetkililerinden bir açıklama yapıldığında ziyaretçilerimizi sitemiz ve mobil uygulamamız üzerinden anlık olarak haberdar edeceğiz.

Bir Yorum

1. Sınav saati kesinlikle il dışından gelenlere göre tekrar gözden geçirilmeli sınava bir gün önceden gelmek zorunda kalıyorum sınav parasını zor veriyorum bir de otele verecek param yok yine otogarda sabahlayıp sınav saatini otogarda bekleyeceğim ey ösym hadi bunu düşünmedin 15 temmuz için anma törenleri yapılacağı altı ay önce söylenmişti bunu da mı duymadın

2. Bu asil günde öğretmen adaylarıda meydanda olması gerekiyor Sınavı ösym yetkileri ileri tarihe ertelenmesi gerekir Ertelenmeyecek olursa bilin ösym fetocular temizlenmemiştir

3. Ertelencekse bile bunu gecen hafta yapmasi lazimdibaska yerdegiriyoruz girenler var ucakla gitcez yansinmi verilen paralar bunu sinav takvimini duzenlerken yapasydi

4. sınav giriş belgeleri duyurusunda sınav tarihi ve saati "dikkat!" başlığıyla verildi zaten. illa ertelenmeyecek diye bir açıklamaya gerek yok bu yeterince açıktı.

5. Geçen sene de sınav giriş belgeleri yayımlandıktan sonra sınav ertelendi. Üstelik sınav erteleninceye kadar ösym sürrkli ertelenmeyeceğine ilişkin sözler söyledi. Ve Öabt'ye 5 gün kala sınavı ertelediler. Zaten 15 temmuz programı 16 temmuz sabah namazı ile bitecek. Meydanlardan dağılan insanlar sınava mı gitsin? Böyle bir saçmalik olmayacağı için sınav ertelenir ve muhtemelen salı veya çarşamba günü duyururlar.

6. alan sinavi ertelenmeli demokrasi yuruyusunden sonra nasil sinava gidecegiz.osym den bir an once resmi bir aciklama bekliyoruz.Kesinlikle ertelenmeli.

7. Bence boşuna söyleniyorsunuz. Adamlar sınav giriş yerlerini açıkladı daha ertelemezler

8. Sinav ertelenmeli gece saat 2.30 da konusma yapacakti c baskanimiz izlemek dinlemek istiyoruz uykusuz sinava girmek istemiyoruz

9. 15 Temmuz ülkemiz için önemli bir tarih. Belki ülkemizin dönüm noktasıydı. Kesinlikle meydanlarda yer almak isterim ama sınav fazla etkileyici bir sebep. Yüzlerce öğretmen adayı BÜYÜK GENÇ kitle o gece meydanlarda bulunmaması kötü olacak. Tekrar sınavı gözden geçirip uygun makul bir tarihe erteleyebileceklerini düşünüyorum bence mantıklı olan o.

10. Arkadaslar ertelenmesi icin bimer ve cimere yazim.Osym hala neden diretiyo anlamis degilim.

11. merkezi noktalar gece ulaşıma kapalı şehrin bir ucundan diğer ucuna gidecekler nasıl gidecek acaba yollar acılacak hayat normale dönecekte ulaşım sağlanacak ….

12. Sinav ertelenmeli bizde o geceyi takip etmek dinlemek izlemek istitoruz

13. 15 temmuzda sabaha kadar meydanlarda olup sonrasında uykusuz sınava nasıl gireceğiz ya da nasıl yetisiriz kesinlikle ertelenmeli

14. kesinlikle ertelenmeli meydanlarda ollmak ıstıyoruz lutfen ertelensın

15. Sinav ertelenmeli o geceyi bizde yasamak istiyoruz tv den takip etmek istemiyruz

16. sinav ertelenmeli Saat iki itibariyle yapilan konusmalari dinlemek istiyoruz

17. O gece biz de nöbet tutmak istiyoruz. Kocaman bir genç kitle olmayacak 15 temmuz anısında inşAllah ertelenir.15 temmuz da güzel yaşanır öabt ye de uykusuz girmeyiz

18. lütfen sınav ertelensin. sela verilecek millet dışarda olacak o kadar gürültüde nasıl uyuyabileceğiz

19. Sinav ertelenmeli o gece selalar okunacak sabah herkes disarda olacak acaba o sekilde biz nasil odaklanacaz sinava bizde o gun orada olmak istoyoruz

20. Biz bide sadece ogrencilere odaklanmisiz bunun bide gozetmenleri var onlarda disarda olacak yami bircok iinsan o gunden mahrum kalacak osym bizleride dusunsun

21. 15 temmuz gecesi sesten gürültülerden uyunamayacaģı belli olmasi gereken de o aslinda bizim de meydanlarda olmamız gerekiyor sonradan madur olunarak sınava girmekten sinav sonrası bi dünya itiraz cikmaktan ziyade sıkıntılı bi gece olmasına rağmen neden hâlâ ertelemiyorlar onu anlamiş değilim