Alexa
26 Nisan 2018 Perşembe 18:18
Tarım Bakanlığı Daire Başkanı Sedat İldiz İstifa Etti! Kimdir
Kamu Personeli

Milletvekili adayı olabilmek adına çoğu kamu görevlisi bulundukları görevlerden istifa ediyorlar. Milletvekili adayı olmak adına ise bir istifa da Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı bünyesinden geldi. 

TARIM DAİR BAŞKANI İSTİFA ETTİ

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Strateji Başkanlığı Daire Başkanı Sedat İldiz, Adalet ve Kalkınma Partisi'nden aday olabilmek adına görevinden istida ettiği öğrenildi. Sedat İldiz'in, AK Parti Diyarbakır Milletvekili aday adayı olacağı öğrenildi. 

Kamupersoneli.net - ANKARA

KamuPersoneli.net

Not: Aktif kaynak linki kullanarak haberlerimizden alıntı yapabilirsiniz

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet akar 2018-05-26 11:25:51

Sayın daire başkanı Sedat bey kadar çalışkan ve sevilen bir insan daha görmedim. Diyarbakıra yazık ettiler.

Avatar
diyarbekirli 2018-05-02 16:11:13

sedat beyin aday olması durumunda daha önce ömründe ak partiye oy vermemiş binlerce insanın dahi onun şahsiyetli ve dürüstlüğünden dolayı oy vereceğine inanıyorum.

Avatar
diyarbekirli 2018-05-02 16:08:37

sedat bey gibi değerli,dürüst ve kaliteli insanların siyasette olması siyasetin kalitesini artırır.

Avatar
sabit ıldız 2018-05-01 17:49:45