Alexa
22 Ağustos 2017 Salı 17:28
Zayıflama Haplarına Sağlık Bakanlığında Takip !
Kamu Personeli

BAKANLIK HAREKETE GEÇTİ

Sağlık Bakanlığı, Adana'da internetten aldığı zayıflama ilacını kullanan bir kişinin yaşamını yitirdiği iddiaları üzerine söz konusu ürünü incelemek için harekete geçti. 

Sağlık Bakanlığı tarafından edinilen bilgilere göre internet üzerinden satın aldığı Çin malı ürünü kullanan Çukurova Üniversitesi personeli Mustafa Yiğit'in (29) hayatını kaybettiğine yönelik haberler üzerine ürün Bakanlık tarafından takibe alındı. Takip talimatı ise Sağlık Bakanı Ahmet Demircan tarafından verildi.

Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumunca yapılan incelemede, söz konusu ürünün, sağlık beyanı mevzuatına aykırı şekilde tanıtım ve satışının yapıldığı tespit edildi.

MEVZUATA AYKIRI TANITIM

Mevzuata aykırı tanıtım ile satış yapan 21 internet sitesi, erişime engellenmesi talebiyle Erişim Sağlayıcıları Birliğine, yapılan reklamların aldatıcı ve yanıltıcı olması nedeniyle de Gümrük ve Ticaret Bakanlığına bildirildi.

SUÇ DUYURUSU İÇİN İŞLEMLER BAŞLADI

Ayrıca söz konusu internet siteleri hakkında Cumhuriyet Başsavcılıklarına suç duyurusunda bulunulması için işlemler başlatıldı.

Kamupersoneli.net - ANKARA

KamuPersoneli.net

Not: Aktif kaynak linki kullanarak haberlerimizden alıntı yapabilirsiniz

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yiğit 2017-08-22 22:19:55

Bu zamana kadar nerde idiniz kardeşim gencecik yasinda hayatını bu ilaç yüzünden kaybetti 1 gunde yok oldu .Illaki bir kurban mi olmaliydi Madem mevzuata uygun değildi nasıl müsade verildi.Gitti gencecik hayat