15 Eylül 2019 Pazar 09:56
İmamoğlu'dan İstanbullular'a su faturasında indirim sürprizi

Twitter'da @OzlemBest adlı kullanıcı, su faturasını sosyal medya hesabından paylaştı. Söz konusu kullanıcının paylaştığı faturada ise, İBB'den bir mesajın yer aldığı görüldü.

İBB'nin su faturasının sol altında yer alan mesajında, suya yapılan indirim anlatılırken, mesaj, sosyal medyada çokça konuşuldu.

İBB'nin su faturasındaki mesajında şu ifadelere yer verildi:

“Sayın abonemiz 2019 yılı başında %15’lik indirim yapılmıştı. Buna ilave olarak, İBB Meclisi’nin 15 Mayıs 2019 tarihli kararı ile; su birim fiyatlarında yeniden indirim yapılmış ve TÜFE oranında fiyat artışı da kaldırılmıştır. Ayrıca kullandığınız suyun 500 litresi ‘İnsani su hakkı’ olarak ücretsiz verilmiştir.”

İşte paylaşılan o faturadaki dikkat çeken mesaj:

Daha önce neler yaşanmıştı?

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Omerfaruq 2019-09-15 11:06:00

Bu indirimlerin Ekrem le alakası yok ondan önce alınmış bir karar. Yazınızı düzeltin. Kalkıpta burada ekrem i çok iyi şeyler yapıyormuş gibi reklam yapmayın. Siz ne kadar iyi çocuk muamelesi yapmaya kalksanız da tutmaz.

Misafir Avatar
Mehmet abin 2019-09-15 12:00:50 @Omerfaruq

Omer icinizdeki fitneyi cikarin 25 yildir yaoamadiniz simdimi akliniza geldi KOCCUM

Beğenmedim! (25)
Misafir Avatar
Normal insan 2019-09-15 11:30:08 @Omerfaruq

Omer bak koçum adam adam gibi insana değer veriyor bilmediğin şeyler de boş lakırtı yapma

Beğenmedim! (35)
Avatar
Güler kipkays 2019-09-15 11:05:20

iki kişilik su faturası 200 tl gelirmi geldi,her ay 34 tl geliyordu itirazıda kabul etmedi iski

Misafir Avatar
Normal insan. 2019-09-15 11:41:33 @Güler kipkays

Halk açlıktan ölüyor her gün her şeye zam geliyor kimse onu konuşmuyor yer altı zenginliklerimizi yabancı ülkere satarak tükettiler bunları konuşuşacağınıza boş boş çamur atıyorsunuz çocuklarımızdan utanmak lazım Türkiye yi afrikaya çevirdiler uyanın artık geri kafalılar..

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
Normal insan 2019-09-15 11:34:49 @Güler kipkays

Güler İstanbul da o fiyat geldiyse öpte başına koy bizim Çorum da tek kişi kalıyorum 185tl geldi üstelik yıllardır işsizim kendi adamlarından bize fırsat düşmüyor bu devleti yönetenlere hakkımı helal etmiyorum haram olsun çamur atmayı yan yatmayı bırakın

Beğenmedim! (13)
Avatar
Osman Ünsal 2019-09-15 11:17:01

Haber asparagas,o tarihte İmamoğlu belediye başkanı değildi.Cilalayin bakalım elinizde patlayacak.

Avatar
#herşeyçokgüzelolacak# 2019-09-15 11:17:15

Süpersin Ekrem başkan

Avatar
Poyraz 2019-09-15 11:25:32

2019 başında akparti vardı şimdi ise %50 zam var arkadaş fatura tarihini göstersin

Avatar
İlker çayır 2019-09-15 13:20:41

Bu deyyuz sizin oylarınızla geldi buraya. Bu daha iyi günleriniz .bunun yaptıkları göstermelik.

Misafir Avatar
Faruk 2019-09-15 16:31:27 @İlker çayır

Deyyus senin gibi kahbelere denir. Ulkenin 17 yıldır anasını aglatirken deyyus kelimesini kullandın mı acaba? Neyse şerefsizlik akıyor paçalarınizdan sırayla halledeceğiz inşAllah

Beğenmedim! (9)
Avatar
Mert 2019-09-15 12:09:34

2019 yılı başında indirim yapilmiş ekrem yoktu o zaman 15 mayısta indirim yapılmış yine ekrem yoktu seçim 23 haziranda yapıldı yalan haber yapıyorsunuz bari destekli yapın söyleyin hadi bu indirimleri akp belediyesi yaptı.hadi bakalim

Avatar
Hasan 2019-09-15 13:07:53

Arkadaş 40 lira gelen fatura bu yazıyor 80 lira geldi. Yalan haber yapma. Bu indirimi kafasına göre yapamaz ayrıca.